Strona internetowa Twojej firmy. Czy to naprawdę ważne?

26 sierpnia 2015

Dlaczego strona internetowa jest dzisiaj taka ważna w biznesie? Czy obecność w sieci ma duży wpływ na wizerunek Twojej firmy? Czy widoczność z poziomu przeglądarki internetowej da Twojej działalności jakieś korzyści? Chciałbym chociaż w telegraficznym skrócie odpowiedzieć na te pytania. Temat z pozoru wydaje się być oczywisty. Czy do końca?

Gdybym ćwierć wieku temu powiedział Ci, że za kilka lat Internet opanuje świat, a posiadanie własnej strony internetowej, będzie nierozerwalnym elementem Twojej marki, być może, wziąłbyś mnie nie do końca „na poważnie”. Realia są jednak takie, że obecność w sieci daje nieograniczone możliwości. Przecież zdecydowana większość społeczeństwa korzysta z internetu. W dobie urządzeń mobilnych, mamy nieograniczony dostęp do informacji. Wystarczy tylko wstukać interesujące hasło w wyszukiwarce, a w ułamku sekundy wyświetlą się wyniki.

Wyobraź sobie, że dzięki stronie internetowej masz możliwość dotarcia do nieograniczonej ilości klientów z Twojej branży. Możesz nawiązywać nowe kontakty biznesowe i zwiększać sprzedaż. Ponadto, gdy jesteś obecny w sieci, jako firma stajesz się bardziej wiarygodny. Czy to nie wspaniałe?

Znam wielu właścicieli firm, którzy swojego czasu, bardzo opornie podchodzili do tematu. Jednak po uruchomieniu strony i odpowiednim działaniom marketingowym, dzisiaj liczą nie tylko zyski, ale również mają dodatkowy kanał komunikacyjny z potencjalnymi klientami. Ich pozycja w internecie, buduje bardziej wiarygodny wizerunek. Zasada jest dość prosta: nie ma Cię w internecie – nie istniejesz jako firma.

Jak widzisz, strona internetowa to bardzo dobre wyjście. Dzięki temu zaczniesz szybciej docierać do odbiorców, zbudujesz silniejszą markę, będziesz bardziej wiarygodny. Warunkiem sukcesu w tej dziedzinie, to przemyślana i dobrze zaprojektowana strona internetowa.